perjantai 18. joulukuuta 2020

Vuoden 2020 yhteenveto

Hei vain kaikki! Blogi on elänyt hiljaiseloa jo yli kuukauden. Vaan minä en! Toki nyt on ollut melko väsynyttä hommaa, mutta projektiani en ole unohtanut. Mutta mennäänpä ensin asiaan, lopuksi sitten lätistään! Eli aika 2kk-raportin ja tämä onkin samalla myös vuoden 2020 yhteenveto. Puoli vuotta on nyt matkaa takana, mitä siitä on käteen jäänyt?

PAINO: 90,9kg (102,1kg) = -11,2kg
PAINOINDEKSI: 31,4 eli merkittävä ylipaino (35,2 eli vaikea ylipaino)

VYÖTÄRÖ: 98cm (101cm) = -3cm
ALAVATSA: 110cm (117cm) = -7cm
LANTIO: 105cm (126cm) = -21cm
REISI: 66cm (75cm) = -9cm
KÄSIVARSI: 33cm (37cm) = 5cm

Senttejä lähtenyt yhteensä 45cm ja painoa 11,2kg. Tuo lantion mitta ihmetyttää, voiko se olla noin paljon?? Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen, hyvä minä!

Seuraavaksi aika muutoskuvien. Kuvissa vasemmalla kuva alusta eli 23.6. (paitsi takaa otettu vanhempi kuva on otettu 2.9.) ja oikealla tänään eli 18.12.




Kyllähän näistä kuvista huomaa muutoksen ja varsinkin työvaatteissa sen olen huomannut, kun olen housut saanut vaihtaa pienempiin. Edelleen ihmetystä aiheuttaa se, että tällä kertaa läski lähtee mun ongelma-alueelta, eli perseestä ja reisistä! Vyötärö pysyy yhtä suurena, se ei pienenny yhtään. 

Kuten aluksi tuli todettua, niin nyt viimeisimmän kuukauden aikana homma on ollut aika väsynyttä. Salilla olen käynyt viimeksi tieten marraskuun alussa! Aina näin ennen joulua mulle iskee syysväsymys, jaksaa vain sen pakollisen tehdä. Koska tämän tiedostan, niin en ole asiasta stressiä vetänyt. Se kuuluu mulla asiaan, urheilla kerkiää sitten kun taas jaksaa!

Viimeisen kuukauden aikana on ollut myös kaikenlaisia kissanristiäisiä. Kaverin synttäreitä, työpaikan illanistujaiset, jouluruokailua... Kaikissa niissä olen käynyt enkä ole tarjoiluista kieltäytynyt. Kyseessähän on nimenomaan elämäntapamuutos, kissanristiäisiä tulee aina olemaan! 

Pientä taisteluväsymystä olen myös havainnut. Joten sopivaan saumaan tulee tämä joulu ja joulun jälkeen sitten viikon loma. Aion nauttia joulusta täysin rinnoin, jouluruoka on vaan parasta! Kun pitää pienen tauon, niin jaksaa taas virkeämpänä jatkaa vuoden vaihteen jälkeen.

Puolen vuoden aikana kiloja lähti 11,2kg. Tavoitteena oli alunperin saada paino jo marraskuun lopussa 90 kiloon. Tänään paino oli 90,9kg, joten kauaksi en siitä jäänyt. Taitaa mennä tuo alkuperäinen tavoitesuunnitelma uusiksi, sillä seuraava tavoite olisi tammikuun loppuun mennessä paino 85 kiloon, ei tule onnistumaan :D

Tavoitteet menevät siis uusiksi. Mutta mietitään niitä sitten ensi vuoden puolella! Nyt toivotan kaikille Oikein Ihanaa Joulua ja kanssamatkaajille muistutan, että joulu on vain kerran vuodessa, juhannus sentään joka kesä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti